Promosi Set 30 Hari Phytolacca & R79 Yang Sangat Murah


set phyto dan r79 untuk 30 hari dan free gift

Nak bagi duit raya kepada pembaca, saya tak mampu lakukan tetapi saya hanya mampu beri harga Promosi yang sangat-sangat murah kepada anda semua… harga promosi ini sebenarnya bermula pada Ramadan lalu tetapi ramai yang sms dan email saya untuk meneruskan harga promosi ini .. dorang kata bajet dah lari hehe ..kalau harga ni…. bajet saya pula yang lari tetapi tidak mengapalah sesekali kan saya berkorban untuk anda semua .

jangan biarkan anda menjadi obes

jangan biarkan anda menjadi obes

Harga dah la murah sangat-sangat, saya rasa tidak ada yang berani offer harga ni.. kerana saya tetap beri PERCUMA BC20 Bio Slim Combo detox untuk kurus yang berharga RM80 sebotol dan PERCUMA manual untuk diet. Manual ni tak tahulah berapa harganya tetapi lebam-lebamlah mata saya menyiapkannya hehehe… AMAT SESUAI untuk anda yang telah BERJAYA diistiharkan sebagai OBESITI.

1title_panduandietmalaysia_title2

 

Manual diet ini sangat sesuai untuk anda yang susah sangat nak turunkan berat badan. Kerap kali gagal kerana anda tidak perasan sangat, apa puncanya anda menjadi gemuk. Anda sering mengambil biskut tetapi tidak makan nasi.. tetapi tanpa anda sedari, biskut itulah yang menggemukkan anda!!. PELIK TAPI BENAR kerana biskut mempunyai kadar gula yang tinggi atau disebut karbohidrat. Di dalam manual untuk diet itu anda akan dinasihatkan mengikut kaedah yang terkenal iaitu kaedah diet Atkins dengan panduan yang agak detail.

Jika anda inginkan Phytolacca Americana dan R79 garlic Dr Reckeweg pada harga yang sangat murah ini sila SMS ke 019-3098980 untuk memesan atau ke FACEBOOK

Harga biasa RM250 tetapi untuk promosi Syawal ini hanya RM190 termasuk penghantaran!!

Jika inginkan lebih idea untuk diet sila email ke 2uhomeopathy@gmail.com soalan anda , terima kasih. SELAMAT HARI RAYA MAAF ZAHIR BATIN

Leave a Reply

