Ubat Palsu Hati-Hati Lah


Kerap kali saya dikejutkan oleh pertanyaan mengapa saya jual pada harga RM80, sementara di web lain hanya  jual RM50. Terkejut saya kerana itu adalah lebih kurang harga modal saya, bagaimana web tu boleh jual dengan harga modal saya? Web itu buat jualan amal ke atau yang paling saya takut ialah UBAT PALSU!!.

Saya faham setiap pengguna mesti mencari dan ingin mendapat harga yang terbaik untuk pembelian mereka, maka yang murahlah menjadi pilihan. Saya tidak kisah jika produk itu adalah ASLI dan berbanggalah kerana mereka mampu menawar harga sedemikian. Contohnya Alfalfa Tonic paling murah saya dapat tawarkan ialah RM70 seotol (pakej 3 botol). Menghairankan dan ajaib bila ada web yang mampu tawarkan RM58 sebotol!!. Saya agak pasti admin web tersebut tidak akan melayan panggilan telefon untuk memberi info selanjutnya … jadi hati-hatilah dengan UBAT PALSU,anda ingin berjimat tetapi kesihatan anda didalam bahaya, cuma pastikan anda mendapat info yang selengkapnya ,  seperti laporan dibawah :

Leave a Reply

